
Na de fraaie overwinning op Sevilla (2-0) hield Feyenoord er een soort mediastilte op na. Een foute beslissing, zo oordeelt clubwatcher Martijn Krabbendam: ”Het was voor de club een uitgelezen kans dit succes te verzilveren voor de camera’s van de nationale omroepen.”
”Een gemiste kans, de zoveelste”, aldus de verslaggever van Voetbal International. ”Denk aan het nieuwe stadion. Die plannen werden zo slecht gecommuniceerd, dat niemand ze nog begreep of wilde begrijpen. Of neem het gedoe rond Andrej Kramaric. De spits van HNK Rijeka scoorde drie keer tegen Feyenoord en was eerder aangeboden in De Kuip, voor twee miljoen euro, maar een dag na de nederlaag in Kroatie ontkende Feyenoord alles met een ongelukkig statement op de eigen website.”
”Of denk aan Erwin Mulder, die moest keepen tegen FC Twente en niet wist dat zijn vervanger Kenneth Vermeer al was vastgelegd”, bekritiseert Krabbendam de handelswijze van technisch manager Martin van Geel. ”Terwijl Feyenoord zich op het veld steeds meer ontwikkelt tot een echt topteam, heeft de club op het gebied van pr en communicatie nog heel wat te winnen.”